Advanced Nutrition Products

KILLER ELITE VS DALLAS VS X-MEN


D ville se på Killer Elite, jag ville se på Dallas. Onsdagen slutade med att vi fick pausa filmen när det var 9 min kvar och se en timma på JR med flera. Jag har blivit Dallasberoende. Det är så IQ-befriande och avkopplande. Killer Elite däremot, fattade hälften; 3 män som skulle dödas, en väska med pengar och en tillfångatagen Robert De Niro. Och nu är det X-Men på TV… Nästa gång blir det War Horse.

Har minst sagt laddat inför morgondagens träning. Chèvrelasagne och kladdkaka. Det blir liksom overload och illamående tillslut men det får vara ok en dag i veckan! Som jag har skrivit tidigare har jag extremt dålig matdisciplin och det enda som funkar för mig är att äta strikt resten av dagarna.

Kommentera

