Advanced Nutrition Products

IDEAL

Igår pratade jag vältränade tjejkroppar med H och om att det ibland kan bli för mycket av det goda; för mycket muskler alltså. Jag tycker att man väljer helt själv hur man vill forma sin kropp och hur man vill se ut. Huvudsaken är att man trivs och mår bra. Alla är olika och alla vill se olika ut. Tur är väl det.

Nu blir det legz. Ska bli intressant att se hur detta passet går eftersom förra veckans benpass inte var ett av de bättre. Kommer att köra på mitt gamla gym för lite omväxling. Nu ska jag ladda med äggröra och kaffe!


Enligt mig superhot!

Ett svar

  1. snyggt

    januari 8, 2013 kl. 2:47 e m

Kommentera

