Advanced Nutrition Products

NJAE


Här fastnade jag. Hade ingen motivation till att träna när jag väl kom till gymmet. Så kan det vara ibland.

Letar fortfarande efter det perfekta gymmet i Gbg men har inte hittat det än! Det blev ett segt pass idag, eller vet inte om jag skulle kalla det pass för det gick allt annat än bra. För första gången på länge hade jag noll motivation och störde mig på det mesta; att jag inte hade en ficka på tightsen, att tröjan var för stor, att hörlurarna är sönder, att luggen som jag klippte själv (!) igår gör att jag ser ut som ett troll, att jag kände mig svag osv… Men en sak blev i alla fall bra – crunches på pilatesbollen!

Måste ut och jogga innan jag hoppar på tåget ikväll, enda sättet att bli av med negativ energi är att träna bort den.

 

Kommentera

