Advanced Nutrition Products

PASS + PROMENAD

Passet imorse gick superbra! Bänkpress, cable cross + någon maskin som hette chest press tror jag (=värdelös), 2 tricepsövningar och 2 axelövningar. Eftersom jag har cykel numera så sparar jag så sjukt mycket tid, därför hann jag med en liten promenad också innan det är dags för jobb. It’s good to get out som en kompis sa på skämt men det är banne mig sant. Det är så gött att vara utomhus nu när det är höst! Ta en promenad på lunchen, man mår garanterat bättre resten av dagen.


Nya trappor vid Delsjön, kände för att köra ett pass här men hade för ont i vaderna!

Kommentera

