Advanced Nutrition Products

REGN

Det ösregnar verkligen, inte det bästa vädret på min inplanerade joggingdag. Frågan är: ska jag ge mig ut och springa eller cykla till gymmet och köra kondition inomhus (ger inte alls samma effekt tycker jag)? Jag har egentligen inga problem med att springa i regn så länge jag har keps på mig och eftersom D fortfarande sover tänker jag sno hans alldeles för stora träningsjacka… Äh, det får bli lite löpning!

Ett svar

  1. Jag föredrar löpning i regn framför solsken. Speciellt de sista kilometrarna när man sliter av sig kepsen och får nya krafter av regnet i ansiktet.

    Hoppas löpningen var fin!

    september 2, 2012 kl. 7:56 f m

Kommentera

