Advanced Nutrition Products

GOOD MORNING SATURDAY


Världens snyggaste axlar? Jag älskar ju verkligen Jillian Michaels, alltid lika classy.

Första frukosten intogs 04.30. 2 ägg + 2 dl äggvita och kaffe så klart. Eftersom kaffe har noll effekt på mig går jag och lägger mig 30 min senare och kommer knappt ihåg att jag har varit uppe… Så kan det vara när man vill äta frukost tillsammans men har helt olika tider.

Ska cykla till gymmet för att köra ett axelpass, kanske lite mage också. Idag ska det banne mig maxas.

Kommentera

