Advanced Nutrition Products

SUNES FIK

Känns som om jag är stammis på Sunes fik nu! Sara och Patrik festade loss på räkmacka, prinsesstårta och biskvi. Himla tur att jag hade ätit lunch innan eftersom min matdisciplin är så där när jag är hungrig… Har förresten hittat ett alternativ till salt som funkar helt ok på kyckling – curry! Thank god, det var på tiden.

Körde cardio imorse i form av 20 min roddmaskin och 25 min crosstrainer. Kollade på Doctors samtidigt, alltid lika bra när Jillian är med och snackar träning! Har inlett bastusäsongen också, känns himla bra, ser fram emot att få lika bra hud som förra året!

Kommentera

