Advanced Nutrition Products

IG I GYMPA

Det är ingen hemlighet att jag älskar att träna, älskar hela livsstilen med att ta hand om sin kropp och få må bra. Om någon hade sagt till mig för 15 år sedan att jag skulle bli PT hade jag garvat. Jag HATADE gympa. Låg alltid på gränsen till IG, var inte speciellt trevlig mot läraren och gjorde allt för att undvika lektionerna. På gymnasiet hade skolan ett litet gym och när jag tillslut hittade dit gick jag direkt in där utan att närvara på upprop. Insåg att det var skitkul att gymma, mycket roligare än innebandy, handboll, basket, fotboll… Det gäller ju bara att hitta sin grej. Har inte riktigt koll på hur skolgymnastiken är idag men ibland skulle det vara väldigt kul att få vara idrottslärare bara för att få visa att det finns annat än bollsporter och att träning faktiskt är kul!

Kommentera

