Advanced Nutrition Products

2 VECKOR UTAN SALT

Superbra axelpass genomfördes imorse! Träffade Johanna efteråt som skulle låna min Iphonehållare (eller vad det nu heter) under kvällens Midnattslopp. Hoppas den kan bidra till en snabb tid! Dagen har gått åt till att hämta lagad cykel, hämta psykologiböcker och dricka kaffe på Sunes Fik.

Militärpress
Omvända flyes
Hantellyft åt sidan i cable cross
Enarmshantelpress

D står för middag idag – något med kött så klart … Utan salt. Jag har INTE vant mig vid att låta bli att salta maten. Måste hitta ett alternativ. Undrar om Seltin är ok?! Jag saltade MYCKET: saltade, åt översta lagret, saltade, åt översta lagret, saltade osv… A lot of salt minst sagt men ska bli intressant om jag märker någon skillnad på kroppen.

Kommentera

