Advanced Nutrition Products

AKTIV VILODAG


Hade jag haft en sådan här fin pilatesstudio hade det blivit pilates varje dag!

Har träningsvärk… Lika gött som alltid! Det är ju för att jag har börjat träna på chins igen, att det ska vara så sjukt jobbigt, ser så himla lätt ut när man kollar på killarna på gymmet… Tänkte köra lite lätt på crosstrainern idag, stretcha och basta. Ryggen blir bättre och bättre för varje dag!

Som jag skrev tidigare i veckan funderade jag på att simma men jag visste att jag inte skulle palla. Nu förstår jag de som hela tiden säger att de ska börja träna en viss sport men aldrig börjar. Inte konstigt att träningen aldrig blir av om man tycker det är tråkigt. Ja, simning är superbra för rehab och jag hade verkligen behövt att simma men jag är liksom 100 % medveten om att det inte kommer att hända, i alla fall inte på ett tag. Håller mig till gymmet, löpningen och ridningen. MEN! Pilates (eller yoga) är något jag kan tänka mig att ta upp igen, som ett alternativ till simingen alltså…!

Kommentera

