Advanced Nutrition Products

ONSDAG

Idag har jag ställt mig själv 2 frågor:

1. Den ständigt återkommande – varför bor jag fortfarande i Sverige när jag vet att det regnar året om?

2. Om jag nu ska bo kvar här: varför har jag inte investerat i en Barbourjacka?

Hade inte svar på något av dem för tillfället så gav mig ut och sprang 8an i Skatås. Mötte 1 person på vägen och sekunden jag sprang i mål slutade det ösregna. Stretchade ordentligt och kan konstatera att min rygg känns 80% återställd, stretching ska inte underskattas! Om du som jag hatar att stretcha själv, be en PT stretcha dig! Kan lova att det gör stor skillnad, jag är så stel så jag får träningsvärk men kroppen mår väldigt mycket bättre. 

Imorgon blir det vilodag, funderade på att simma men är ganska säker på att det inte kommer ske, jag tycker badhus är bland det äckligaste som finns, sorry can’t help it.

Kommentera

