Advanced Nutrition Products

MOT TRENDEN


Det är detta som tar emot. Jag älskar djur och hade jag åkt ut till en bondgård är jag fullt medveten om att det är slutet på mitt liv som köttätare. Förhoppningsvis har ekodjur det något bättre än övriga industridjur…

Inser att jag går emot trenden eftersom jag äter mer kött än någonsin. Läser överallt om att veg är superinne; att grönt är bra både för hälsa och miljö. Så här är det. Tidigare var jag ofta sjuk, mest förkyld, ca 1 gång/mån. Sedan jag la om kosten och började äta kött har jag varit sjuk 0 gånger, jag känner mig starkare och har garanterat gjort framsteg i min träning. Självklart äter jag fortfarande mycket grönsaker men jag är övertygad om att kroppen behöver kött, är ju liksom det den är designad för att äta när man tänker efter. Men det är ju just det, ibland tar det ett tag innan man har tänkt efter…

Kommentera

