Advanced Nutrition Products

LÖRDAG

Började dagen med att köpa ny cykel, var verkligen på tiden! Gillar inte att behöva åka buss och spårvagn i stan och visst brukar jag promenera men man sparar så sjukt mycket tid på att cykla. Eftersom min rygg är mycket bättre idag promenerade jag upp till Delsjön och kollade på D när han simmade Göteborgsimmet. Även om jag inte gillar vatten verkade det ganska kul! Sedan blev det fika i Saras trädgård. Hon har världens konstigaste katt som måste tro den är en hund, alldeles för gosig.


Jag är ingen kattmänniska och är alltid på min vakt när det gäller dessa djur, de är luriga! Jag tog tag i tassen och då tog Puma ut sina klor. Farliga djur. Tacka vet jag hästar och hundar… Fast lite söt var den!


Sjukt snygg tantcykel blev det!

Kommentera

