Advanced Nutrition Products

SPIKMATTA


Robin på gymmet tipsade om spikmatta så blir det värre vet jag ju definitivt vem jag kommer att skylla detta på! Frågan är dock om det ens kan bli värre?!

Så här har dagen spenderats; hos mamma och pappa på en spikmatta. Känns ändå bra att kunna ha lyxen att välja var man vill lägga smärtfokus: rygg eller infekterad tand… Det kommer att bli en underbar helg, helt klart. Det är himla konstigt att sådant här alltid inträffar i samband med helg.

Jag brukar alltid tjata om hur viktigt det är med bra hållning men just nu har jag banne mig stora problem med att slappna av i ländryggen (vilket så klart gör situationen värre) och går mest runt och lutar mig mot olika grejer. Hoppas dock på att smärtan lägger sig tills på söndag för då ska jag ju åka till Köpenhamn…

Kommentera

