Advanced Nutrition Products

100 % VILODAG

Idag blir det 100 % vilodag. Skulle gå ut en promenad igår och 5 km tog nästan 2 timmar. Jag hade ont i ryggen. Det enda som hjälpte något var att ta av mig skorna och gå barfota. Konstigt? Måste vara någon typ av överansträngning och enda gången det inte känns är när jag ligger ner. Så här går det när man hoppar över vilodagar! Rekommenderas ej.

Jag känner nästan alltid att jag kan träna i 4 dagar på rad och ha vila dag 5. MEN, på något sätt blir det ändå träning dag 5. Nu är det slut med det. Inser även att jag måste börja med något alternativ till löpningen, D föreslår (som alltid) simning men ingen hatar vatten som jag så det blir det inte. Kan tänka mig att ta upp pilates igen däremot. Frågan är bara var. På Apartment Fitness Club kanske? Någon som kan rekommendera ett bra pilatesställe i Göteborg? ABSOLUTA steg 1 är dock att börja stretcha…


Folk på golfbanan undrade nog vad jag höll på med, stod mest så här istället för att gå


Här skulle man haft ett par Five Fingers, mest för att det kändes som att gå på glöd

Kommentera

