Advanced Nutrition Products

MOUNTAIN HORSE HÖST/VINTER 2012


Hade man fått ta med sig hundar till gymmet hade jag köpt en idag. Blir dock svårt att hitta en hund som Tully, synd att hon inte är till salu!

Var 100% säker på att jag skulle bli sjuk igår, somnade med ont i halsen och kände mig småförkyld men vaknade hur frisk som helst! Nio timmars sömn har gjort sitt. Kände mig även mycket bättre när jag fick kollat in den nya Mountain Horse-katalogen hos Isabell, hon har ju designat mycket av höstens kollektion och det är SÅ snyggt; mycket dun, orange, brunt och som vanligt väldigt classy. Jackorna är hur snygga som helst, för er som inte ägnar er åt ridning är det inga problem att använda dem utanför stallet!


Belmont Cozy – vill ha både tröja och mössa!


Alla som vet hur iskallt det är att sitta på läktaren i ridhuset förstår värdet av Regal Down Wrap…

Kommentera

