Advanced Nutrition Products

KÖTT

Who would have known, or guessed, att jag var så sjukt bra på att laga kött när jag inte har ätit kött på flera år! Ryggbiff blev det till middag efter axelpasset. Jag är fullt medveten om att det kan kännas jäkligt konstigt och ”fel” att börja äta kött igen men jag mår så mycket bättre sedan jag valde att ge upp livet som vegetarian och kan verkligen rekommendera en diet där kött ingår. Jag hade ju köttätandet som ett projekt som skulle sluta i juli men jag väljer att köra på…

Dagens axel+bicepspass

Militärpress
Hantelsidolyft
Omvända flyes
Sidolyft i dragmaskin
Bicepscurls med hantlar/stång/rep

Armarna skakar ju fortfarande kan jag meddela!

Kommentera

