Advanced Nutrition Products

BEN

Laddade med ägg, kvarg, kalkon och kaffe innan benpasset, klart det blev bra då! Nu en proteinshake och sedan bjuder lillsyrran på middag. Proteinshake direkt efter passet – innan middagen, är ett bra tips om man (som jag) alltid är hungrig.

Utfallsgång, knäböj, benpress, benspark, lårcurl var några av dagens övningar. Efteråt satte jag mig på en bänk för att stretcha, var så trött i benen att jag knappt kunde resa på mig. Kvällens inplanerade backträning blir inte av kan jag säga…!

Ett svar

  1. Le dumbbell

    PEANUT BUTTER JELLY TIME!😀

    augusti 7, 2012 kl. 8:30 e m

Kommentera

