Advanced Nutrition Products

JENS & LUNATIC

Jag var banne mig nervös när jag såg Jens Fredricson och Lunatic i dagens hoppning (även om jag redan visste att det var felfritt!!!). Lunatic måste vara världens sötaste häst, himla kaxig dessutom för han är ju ganska liten. Har för mig att det var Sylve Söderstrand som sa att Lunatic inte ens hörde hemma på Gothenburg Horse Show… Eftersom Lunatic är uppfödd av en av de goaste killarna jag känner så visste jag att Sylve hade fel, Lunatic verkar ju faktiskt klara sig väldigt bra i stora tävlingssammanhang…

Kolla in Jens och Lunatic från dagens hoppning i London.

Kommentera

