Advanced Nutrition Products

BAKFYLLA

20120803-115659.jpg

Proteindrink istället för vanlig drink gäller för mig nuförtiden…!

Är ju faktiskt inte ovan vid storstäder men upplever alltid Stockholm som en väldigt stressig stad och väldigt smutsig för att vara en så ”liten storstad”. Tur att många stockholmare är väldigt trevliga! Gratis kaffe är riktigt uppskattat när man väntar på bakfull kompis… Bakfylla är verkligen något som jag inte upplevt på flera år och inte heller något som jag planerar som aktivitet framöver. Det är bland det värsta jag vet att känna mig full och bakis, känner mig liksom nästan förgiftad, och 10 år äldre. Får försöka prata J tillrätta när han dyker upp, han vill nämligen ha träningstips…! Att utesluta alkohol ett tag kan ju få många att tänka till eftersom det innehåller fler kalorier än man tror. Dessutom är inte alkohol känt för att vara direkt hälsosamt (nu pratar vi inte ett glas vin utan lite större mängder…!).

Kommentera

