Advanced Nutrition Products

Billingen

Efter 9 km i Skatås på lördagsmorgonen blev det lite aktiv vila igår, en promenad upp till Billingen i Skövde. Förutom utsikt fanns det ju hur många joggingspår som helst där uppe, även ett inlinesspår och utomhusgym. Skövde visade verkligen sin bästa sida, vi fick till och med gratis kaffe…!

Körde ett bröst + tricepspass innan lunch så nu blir det mat – köttfärs. En av de bästa grejerna jag har gjort i år är att börja äta kött, allvarligt talat. Ja, det tog emot i början men jag mår så himla mycket bättre och självklart tycker jag lika mycket om djur som jag gjorde innan. Människan är gjord för att äta kött så egentligen är det ju inte alls konstigt att min kropp reagerat positivt.

Kommentera

