Advanced Nutrition Products

FÅFÄNGA


Hellre spraytan än cancer

Nu när det äntligen är sommar kommer även jag att pressa i solen (numera mest för att få känna värmen!), givetvis med solkräm och inte 5 timmar i sträck… Något som jag däremot aldrig kommer att göra igen är att sola solarium. Gjorde detta efter gymmet i mer än 1 år och har pga detta en solskada i ansiktet. Varför? För att jag tyckte det var så himla snyggt att vara brun. Den som solar solarium har 20% större risk att utveckla hudcancer. Så här 10 år efteråt skäms man ju lite lätt, fåfängan när den är som värst. Fåfänga i allmänhet är ju inte speciellt attraktivt…

Ett svar

  1. s

    hejsan jag undrar vad du jobbar med inom hälsa för jag är verkligen jätte intresserad av att jobbba inom hälsa men vet inte vilken kategori expel kostrådgivare,pt eller hälsocoach skulle vara intresserad av vad du gör!

    mars 23, 2013 kl. 6:05 e m

Kommentera

