Advanced Nutrition Products

DAGENS PASS

I väntan på förmiddagens möte med Dr H (diskuterade bl.a. detta…) blev det ett ryggpass. Jag var sjukt laddad (gillar ju att träna rygg!) men när jag började med latsdrag kände jag mig skitsvag och sedan fortsatte det så genom hela passet. Fick noll kontakt med de muskler som skulle involveras i dagens övningar. Antagligen blev kroppen mycket tröttare än vad jag trodde efter gårdagens backträning, det var ju som sagt ett tag sedan sist… Blev sedan på lite bättre humör när jag fick klappa H‘s katt -den enda katten som jag kan tycka är go; fluffig, gammal och lugn.

Innan middagen blev det en joggingtur i Delsjöskogen, gick betydligt bättre än dagens gym! 7 km i lugnt tempo, väldigt behagligt och avkopplande att äntligen få springa i värme!

Ett svar

  1. namn

    Vad har det här med TBE att göra?

    juli 24, 2012 kl. 7:52 e m

Kommentera

