Advanced Nutrition Products

LEGZ


Hörlurarna som jag lånar av C ett tag. Det finns dock en liten negativ grej med dem: man är allt annat än snygg i hörlurar som liksom tar över. Ljudet kompenserar för detta… OCH STORT PLUS för att de stänger ute medelålders damers tjat om middagsmat/barnbarn/solsemestrar när det krävs 100% fokus på träningen.

Vilan gjorde sitt och det blev ett superbenpass idag. Orkade knappt gå efteråt. Tog mig även tid att stretcha ordentligt. Allt från knäböj, benspark och raka marklyft till lårcurl och enbensknäböj på slutet (då trodde jag att jag skulle falla ihop, orkade bara 8 på varje ben). Blir extremt besviken om jag inte har träningsvärk imorgon…!

Kommentera

