Advanced Nutrition Products

BJÖRNTJÄNST


Ibland känns det ju som att man ständigt börjar om från noll, ingen hit faktiskt

Hrm hrm hrm, fortfarande träningssvacka och lite trött på de som ständigt ifrågasätter och lägger sig i hur man väljer att äta, det gör liksom inte saken bättre när man som jag med NOLL matdisciplin verkligen försöker. ”Jaha, går du någon speciell diet, eller?”. Nej, det kan jag inte påstå, men jag har jättelätt för att gå upp i vikt och helt ärligt tycker jag det är riktigt j*vla skittråkigt att inte se något resultat av träningen, vilket jag inte gör när jag slarvar med kosten. MEN. Eftersom jag är alldeles för snäll ibland, och för att slippa tjat, så äter jag pannkakor med grädde och sylt, tryffel till kaffet, kolhydrater i överflöd till lunch osv när det bjuds. Man gör sig själv en björntjänst genom att äta för att vara snäll. Att jag skulle ifrågasätta hur någon äter för att nå sitt mål (eller bara för att må bra!) är inte särskilt troligt.

Nu: axlar.

Kommentera

