Advanced Nutrition Products

SMART SMAL SNABBT

Menar Expressen allvar med den här löpsedeln? Lägg pengarna på bra mat och ett gymkort istället! Större chans att gå ner i vikt snabbt om det nu är vad man är ute efter.

3 svar

  1. frokendanielsson

    Googlade och hittade ditt inlägg. Det är jag på bilden, och jag kan ärligt hålla med dig. Jag hade inte en aning om exakt vad dom skulle skriva om. Att dom snott min ”viktresa” för att lura folk till att tro att det är gjort i en handvändning. Nog för att jag gått ner 30 kilo, men det tog mig 8 månader, INTE 28 dagar.

    september 30, 2012 kl. 6:23 e m

    • Åh vad duktig du är! Och visst tar det längre tid än 28 dagar om man vill minska 30 kg…! Stort grattis🙂

      oktober 1, 2012 kl. 9:26 f m

      • frokendanielsson

        Det fula med tidningarna är ju att dom vinklar saker precis som dom vill! Tack, ja betydligt längre tid🙂

        oktober 1, 2012 kl. 9:35 f m

Kommentera

