Advanced Nutrition Products

JUL(I)

Inga problem att ha mössa på sig dagar som denna! Ska man skratta eller? Jag har samma skor som jag hade när det var -15. Jaja, ibland glömmer jag bort att jag bor i Göteborg. Att hudcancer är vanligast vid kusten är inget konstigt, när det väl är sol här hetssolar man ju = helt normalt beteende.

Har läst tidningen och ätit frukost. Nu blir det gymmet för träning av axlar och armar. Känner egentligen för ett benpass men sprang ju ganska långt igår så det är inte läge för legs idag. Fick förresten en fråga om det var normalt att ha träningsvärk i 3 dagar. Svaret är JA! När jag har kört ben kan jag ha träningsvärk i nästan en vecka.

Just det, spikmattan! Låg på den i 20 min och blev jättepigg istället för trött. Spikmatta var inget för mig.

Kommentera

