Advanced Nutrition Products

SYNDEN STRAFFAR SIG SJÄLV

 

Kanske den bästa löprundan i år? Ok, det gick inte undan (vågar inte pressa ifall hälsenorna inte skulle palla) men jag sprang i det perfekta joggingtempot där man liksom kan slappna av och springa samtidigt. 13 km blev det och jag klarade mig precis från regn. Eftersom det gick så himla bra så tänkte jag unna mig lite choklad till kvällskaffet. Vet nämligen att D har sitt survival kit där just choklad ingår. Och vad händer när man är där och snokar? JO, man slår i huvudet skithårt i snetaket. Ibland blir man straffad direkt.

4 svar

  1. Kvällskaffe! Det var som tusan:) Dricker jag kaffe efter klockan 18 är jag som en duracellkanin fram till morgontidningen kommer:P

    juli 10, 2012 kl. 6:28 e m

    • Jag kan dricka kaffe när som helst på dygnet, har nog druckit lite för mycket🙂

      juli 10, 2012 kl. 6:38 e m

  2. Le dumbbell

    Fy fan… Har ätit så många av de så jag kan inte ens titta på bilden… känner smaken i munnen…

    juli 10, 2012 kl. 8:05 e m

    • Jag var så sjukt sugen på choklad så jag åt ändå. De har verkligen lyckats med att göra en choklad som man endast äter i nödfall.

      juli 10, 2012 kl. 8:32 e m

Kommentera

