Advanced Nutrition Products

BUSINESS AS USUAL

Nej, det är klart att det inte är lämpligt att Coca-Cola och Pepsi fortsätter att sponsra OS när fetman sprider sig som en epidemi över hela världen. Att vara en förebild för hälsa i allmänhet kan ju vara lämpligt för en organisation som Internationella Olympiska Kommittén men allt handlar om pengar. Jag tvivlar på att läskjättarna kommer att mista sina sponsorkontrakt.

(Jag är den enda jag vet som aldrig har köpt en Cola. Cola är nog bland det värsta jag vet, Cola och öl kommer på delad 1:a plats!).

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s