Advanced Nutrition Products

STUPID IDEA

Tyckte att jag var väldigt smart när jag la in mina inlägg i mina joggingskor innan dagens joggingrunda. Har inte använt dem på några månader och ville testa om det var någon skillnad. Det var det. SKOSKAV. Efter 5 min av 40 hade jag en stor blåsa under foten. Men skam den som ger sig tänkte jag och sprang på tills jag rundan var avklarad. Inlägg går bort, de är obekväma och jag tror man gör fötterna ännu ostabilare eftersom de aldrig får ”bygga upp sig”. Annars blev det en helt ok vilorunda på 6,3 km (på asfalt…). Imorgon är det äntligen back to the gym! Det har varit lite mycket av det goda den här helgen, allt från pizza och chokladkakor till Sofras enorma portioner. Det får fungera som energiladdning inför veckan.

Kommentera

