Advanced Nutrition Products

HAMILTON

Fredagskvällen spenderades med Hamilton. Det var ju inte den bästa film jag sett (kanske som en dålig version av Bond?!) men lite underhållande.

Mitt gym har tyvärr sommarstängt på helgerna under juli så jag ska ut och försöka jogga. Hoppas, hoppas att hälsenan pallar! Annars blir det promenad men det är ju så seeegt…

Nu blir det frukost – nödvändigt för en bra start på dagen! De få gånger jag hoppat över frukosten har jag mått illa, fått huvudvärk eller känt mig allmänt konstig. Visst handlar det om vana men kroppen behöver fylla på med energi.

Kommentera

