Advanced Nutrition Products

ÄGG

Förutom cappuccino + croissant (!) är allt med ägg världens godaste frukost! Jag hade verkligen kunnat leva på ägg i alla dess former. Man undrar ju om man är normal, antagligen inte. Himla tur att ägg är bland det nyttigaste man kan äta.

Vaknade imorse och kände mig sjuk, tog några sekunder innan jag insåg att det var träningsvärk. Ska köra på med ett benpass idag då igår var första dagen jag kunde gå normalt. Små sår ska man inte förakta eller vad det nu heter, jag kan ju bekräfta att det stämmer! Fick ha på mig sandaler tills det läkte, usch, bland det fulaste jag vet om de inte ser ut så här.

Kommentera

