Advanced Nutrition Products

En dag på gymmet

Idag står det rygg och mage på schemat! Hade väldigt gärna velat springa för hälen känns ok men har bestämt mig för att avvakta en dag till. Till och med jag förstår ju att den känns ok för att jag inte har promenerat utan bara cyklat eller suttit på pakethållaren…!

Så himla skönt att vakna till sol, man blir ju så glad och vill flytta alla träningspass utomhus! Nu ska jag fylla min SmartShake med protein och promenera till gymmet. Enjoy your day!

Kommentera

