Advanced Nutrition Products

Köpenhamn

Jag skrattar så mycket, har spenderat helgen i Köpenhamn med lillebror och två katter. OH MY GOD, jag klarar inte av katter, innekatter alltså. Detta har jag och brorsan diskuterat i över en timma nu, jag säger då det! Nu hotar C med att köpa en katt till mig. Hemska tanke.

Har vilat från träning i helgen, mest fått skjuss på cykel runt i stan, fikat och solat. Very nice, men saknar gymmet! Dock bra med vila för hälsenan… Nu ska jag tvätta för allt luktar katt.


Utomhusgym


Skjuss på cykel i Köpenhamn!

Kommentera

