Advanced Nutrition Products

TOPP 3 SKADOR

Det är ju verkligen inte samma sak att stå på crosstrainer som att få springa men nu får det bli alternativt ett tag (MAX en vecka hoppas jag). Var tvungen att testa roddmaskinen för att utesluta att det är denna som är orsaken och jag vågar faktiskt påstå att det nog är löpningen. Borde kanske ringa den här killen direkt eftersom han alltid lyckas fixa skador på nolltid men känns bäst att ge kroppen en chans att läka det själv först.

Mina topp 3 skador från löpning:

1. Plantarfasciit (Definitivt nr 1 eftersom det var så illa att jag fick gå på kryckor i 2v. Springer ALDRIG på löpband numera då detta ansågs vara boven i dramat).

2. Hopparknä (Hade aldrig hört talas om hopparknä – uteslöt ju själv löparknä och undrade då var det var för något konstigt. Var 100% säkert på att det var minisken eftersom knät låste sig konstant men efter några vändor hos Stefan, vila och löprundor på max 1km blev det tillslut bra).

3. Hälseneinflammation (Man står ju ut men det är segt…).

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s