Advanced Nutrition Products

Morning!

Att jag är väderberoende är knappast någon hemlighet, helt sanslöst vad bra man kan må av lite sol! Jag var så himla tacksam i Texas där vädret var konstant superfint; 35 grader och blå himmel. Jag får emigrera, om inte annat till sydligare breddgrader.

Idag ska jag försöka köra ett pass med Lusan. För mig är det axlar + armar som gäller, har ENORM träningsvärk efter gårdagens ryggpass och det känns ju alltid bra förutom att jag känner mig stel som en pinne, fast det gör jag ju alltid! Hälsenan däremot lever sitt egna liv och veckans Delsjön runt verkar just nu inte vara den smartaste träningen, jag avvaktar en dag till…

Äggröra och kaffe till frukost, varför tröttnar jag aldrig?!

Kommentera

