Advanced Nutrition Products

Dagens prövning


Say what? 72% fett? Oops. Franskan är ju inte vad den en gång har varit, kanske lika bra det!?

Men lägg av, en oöppnad Brillat Savarin MED TRYFFEL. Den måste ju ha varit till mig, eller? För det är ju verkligen perfekt när man försöker att utveckla någon typ av matdisciplin… MEN! Istället för att äta upp hela (japp, det hade jag lätt kunnat göra) så tog jag bara en liten bit. Sjuuukt gott men har fredagar som dagen då jag verkligen fyller på med energy så jag sparar resten till imorgon. Nu säger jag inte att det funkar så här för alla, har man någon som helst disciplin vad gäller mat så är det ju absolut ok att unna sig grejer, kanske till och med varje dag om det sker i rimliga mängder. Jag är ju dock medveten om att jag inte kan hålla mig till vad som anses vara rimliga mängder och därför funkar detta upplägg bäst för mig.

Kommentera

