Advanced Nutrition Products

Mycket mycket ansträngande


Baksidan på min träningskalender, helst vill man ju att alla pass ska kunna platsa under ”mycket mycket ansträngande”

Efter att ha vaknat på fel sida ser dagen ut att bli helt ok ändå! Klippning hos Göteborgs bästa salong – ENVY och ett bröst/tricepspass efter det. Fick lite råd från D angående min träningssvacka och genomförde tillslut till ett riktigt bra pass! Eftersom jag har fått bekräftat att jag är mycket starkare än vad jag tror så är det ju bara att fortsätta kämpa och öka vikterna. Armarna skakade och när jag började köra armhävningar klarade jag 5 innan jag föll ihop. Jag misstänker enorm träningsvärk imorgon… Även ett joggingpass är inplanerat ikväll…

Om ni som jag har hamnat i en liten träningssvacka så har Louis skrivit ett inlägg om hur man hittar tillbaka till sin motivation, kolla in hans tankar och tips här.

Kommentera

