Advanced Nutrition Products

Koffein

Först en laddning med koffein och sedan rygg+axlar. Vädret gör mig galen, nästa investering får bli ett ordentligt regnställ! Jag blir alltid lite låg när det är konstant ösregn och grått ute, älskar ju sol och när folk är glada.

Pratade lite med PT’n på gymmet om min brist på mål med min träning. (Att inte ha specifika mål med träningen är förresten ganska jobbigt eftersom man inte vet vart man är på väg och därför inte heller kan komma någonstans). Hon föreslog att jag skulle tävla i fitness… Njae, älskar ju fitnesskroppar men att tävla har aldrig varit min grej. Men ett mål måste tänkas ut, och det inom kort. Det blir ju dessutom SÅ mycket roligare när man har något att träna för!

2 svar

  1. Le dumbbell

    Sattsa på att nå en viss bf%. Tydligare mål kan det inte bli!

    juni 25, 2012 kl. 7:59 e m

    • Tror jag får göra det faktiskt. Tack för tipset🙂

      juni 26, 2012 kl. 5:31 f m

Kommentera

