Advanced Nutrition Products

Äggvitor

Hade ställt in mig på att lyxa till min frukost med en proteinsmoothie imorse; Nordica Fitness Whey Isolate i valfri smak, frysta bär och lite mjölk. Hällde allt i en mixer och ska hälla i mjölken som visar sig vara slut! Eftersom jag inte har något annat flytande i kylen förutom äggvitor tog jag det. Jag gillar verkligen inte flytande äggvita om det inte tillagas, både vad gäller konsistens och smak. Dessutom kan inte kroppen tillgodogöra sig proteinet från rått ägg så why bother med att köra en Rocky? Tänk på det nästa gång ni blandar äggvitor i smoothien!

Kommentera

