Advanced Nutrition Products

Blomstermåla

Efter 13 km jogg upp till Delsjön, runt Delsjön, och tillbaka kände jag mig helt slut. Blev återhämtning ute på Blomstermåla med David som var här på besök från London. SÅ kul, inte setts på 5 år och ändå kändes det som om tiden stått stilla. Den killen är banne mig alltid på världens bästa humör!


Ingen vågar dricka vin när jag är med😉

Vet inte var jag fick den sista energin ifrån men körde ett kort gympass innan pappa ska bjuda mig på burgers. Jag har blivit köttberoende och damn vilken effekt det har gett. Att utbilda mig till PT och börja äta kött är det bästa jag har gjort so far this year🙂

Kommentera

