Advanced Nutrition Products

Say cheese

Oh God. Gårdagens besök hos föräldrarna gjorde att det blev lite för mycket av det goda. Brukar äta vad jag vill på lördagar men insåg igår att jag skulle vinna på att byta till fredag denna vecka🙂 Jag älskar ju ost och bröd och jag kan verkligen föräta mig på detta. Comté, brillat savarin och brie blev det igår. Lär ju ha en hel del energi till dagens pass i alla fall…!

För mig som har riktigt dålig disciplin är det nödvändigt med en dag i veckan då jag äter lite hur jag vill, resten av dagarna är det strikt som gäller. Jag kan absolut inte äta godsaker varje dag, jag ÄLSKAR att överdosera.

Kommentera

