Advanced Nutrition Products

Dagens sanning


Yes, så kan det kännas

Benpass avklarat. Herregud vad folk blänger ibland, vad kollar de på undrar jag? När jag har musik i öronen är jag ju definitivt inne i min egna värld, men frågan är fri om det skulle vara så. Mitt ena knä är lite instabilt så ställde mig i smithmaskinen och körde knäböj idag, tycker det är lite obekvämt att ”sitta fast” men knät rör sig mycket mindre åt sidorna så körde på det idag. Annars blev det utfallsgång tills jag trodde jag skulle dö, marklyft och lite benspark i slutet. Avslutade med mage i massor.

 

Kommentera

