Advanced Nutrition Products

Saucony


Äntligen ett par svarta skor som passar min fot, det var verkligen på tiden!

Mina rosa snyggingar från Asics gick ju helt oväntat sönder förra veckan, sulan ramlade sakta men säkert av. Är faktiskt första gången mina joggingskor pajar och jag använder dem MYCKET. Eftersom jag slängt mina gamla skor så fick jag lite lätt panik, jag ska ju springa i helgen och måste ha skor! Tog en sväng förbi Löplabbet och diskuterade för- och nackdelar med neutrala och mer uppbyggda skor. Jag springer ju mycket och blev rekommenderad ett par neutrala skor för kortare sträckor och ett par uppbyggda för längre sträckor. Provade i vanlig ordning igenom hela sortimentet (är ju ganska kräsen och I’m sorry men jag kan inte springa i grön/lila skor) och hittade tillslut världens skönaste sko. Hör och häpna, de kom från Saucony… Nu var det ju planerat löpning imorgon men tror jag ska testa dem redan ikväll, bara en liten runda🙂

Kommentera

