Advanced Nutrition Products

Hemligheten = protein

100% Whey Isolate

Byggde på min träningsvärk igår så nu känns det i hela kroppen. Det blir ju lite av en chock när man har haft ett 10 dagars långt gymuppehåll och sedan börjar köra på tungt. Har även haft ett PWO-uppehåll men efter att ha pratat PWO med Louis igår blev jag sjukt sugen på att börja igen.

Det är alltid lika kul att höra att man är fit och sedan ska redogöra för vad hemligheten är. Det finns ingen (eller jo, några små tips och trix kanske…). Jag la om min kost (började bl.a. att äta kött), gjorde om träningsupplägget helt och började köra tyngre på gymmet. Alltid en proteinshake efter passet dessutom. Jag har absolut inte lätt för att bygga muskler (eller bränna fett för den delen) så jag får verkligen kämpa. Tur att man trivs med sitt livsstilsval säger jag bara…!

Kommentera

