Advanced Nutrition Products

Omega-3

Goodmorning! Vaknade inte av tassar imorse utan vaknade av världens träningsvärk i baksida lår. Orsaken är gårdagens raka marklyft, man blir aldrig besviken. Tog även en långpromenad i Delsjön, man får ju passa på när solen skiner🙂

Jag äter ju omega-3 varje dag och blev faktiskt lite förvånad när jag läste om studien som påstår att omega-3 inte har någon effekt, effekt vad gäller förebyggande av hjärt- och kärlsjukdomar bör tilläggas. Lär ju inom kort komma en ny studie som bevisar motsatsen… Verkar nämligen som att studien har finansierats av ett av världens största läkemedelsföretag som, hör och häpna – tillverkar medicin mot just hjärt- och kärlsjukdomar. Jag ifrågasätter mycket men det känns skönt att jag i alla fall kan få bekräftat att bra kondition förebygger ångest. Jag mår verkligen hur bra som helst så länge jag får träna och äta bra. Kommer aldrig att byta ut den livsstilen!


Man kan lära sig mycket av hundar, som att ta det lugnt t.ex…

Kommentera

