Advanced Nutrition Products

Military training

Egentligen visste jag ju redan detta eftersom jag hör det dagligen. När det gäller träning så finns det INGA genvägar. ABSOLUT INGA GENVÄGAR. Och om det nu skulle finnas någon träning som är bättre så är det banne mig den typen av träning som görs i militären. Allvarligt talat. Tung j*vla träning med fokus på basövningar. D brukar alltid säga back to basics och vad lärde jag mig förra veckan? Jo, att det är BACK TO BASICS som gäller. Knäböj, bänkpress, armhävningar, chins, dips, utfallsgång, militärpress och liknande verkar vara ett vinnande koncept. Och så ska det ätas rätt och vilas rätt och planeras rätt…

Kommentera

