Advanced Nutrition Products

Dagens pass

Började nytt tränings- och kostupplägg idag som jag tänker följa ett tag för att se vad som händer. Spännande. Eftersom jag älskar mat och inte har någon matdisciplin alls så måste jag verkligen ha ett strikt upplägg för att det ska funka. Jag kan t.ex. inte ta en chokladbit, jag äter upp allt.

Körde ett tungt pass på gymmet imorse, har ju konstaterat att jag faktiskt är mycket starkare än vad jag tror, så det var bara att höja vikterna. Trodde att jag skulle ha träningsvärk efter söndagens pass då jag inte hade tränat på en vecka men kände bara lite i ryggen. Imorgon lär det vara annorlunda… Om jag inte har tränat hårt så blir det ingen belöning efter passet, idag blev det en proteinshake, från Nordica Fitness så klart! Ni hittar detta kvalitetsprotein hos Fitnesspolaren.

Kommentera

