Advanced Nutrition Products

Bakis

Goodmorning!

Märker direkt när jag har sovit dåligt, känner mig bakis utan att ha druckit, sjukt sugen på kolhydrater dessutom. Mitt matintag de senaste 10 dagarna är big joke men det får vara ok, nya tag på måndag! Näst sista dagen i Stockholm och det känns som om jag har varit här i flera månader… Ska bli väldigt skönt att komma hem, tillbaka till rutiner och fokus. Tillbaka till gymmet om inte annat!

Tog en kort joggingrunda på 30 min igår, varenda steg kändes tungt, kunde verkligen höra mig själv springa som en elefant. Att jag lätt kan jogga över en mil utan att bli trött bekräftar hur viktigt återhämtning och allmänt välbefinnande påverkar träningen. Väldigt skönt att få vara utomhus dock, för idag ösregnar det igen… Jag tänker ignorera detta och cykla in till stan ändå!

Kommentera

