Advanced Nutrition Products

7km

Blev inte mer än en 7km jogg igår, träningen är ju på paus denna vecka tills jag är hemma i Göteborg igen. Upptäckte att mina Asics som jag köpte för ca 2 månader sedan har pajat. Sulan håller på att åka av… Antingen har jag haft otur eller så är det ett gammalt par som butiken sålt till mig?!

Dagen har ägnats åt en massa tester; skelettmätning, kaliper, kontroll av hållning, submax-test, rörlighet osv… Intressant. Kul att kunna mäta blodtryck. Jag har ju sjukhusfobi och mår dåligt så fort jag ser något som har med ett sjukhusbesök (gärna i kombination med blod) att göra men det gick bra🙂

Cyklade förbi Huvudsta Gård på vägen hem, superfint ställe, då går det an och bo i Stockholm; hästar + vatten :-)


Älskar ju förr i tiden. Tror jag är född fel århundrade

Kommentera

